1 Şubat 2009 Pazar

ALBÜMLERİ

Kolostrofobi EP


Şarkı Listesi

1. Sen Nasıl Bir İnsansın?
2. Şekerpare
3. Şermin
4. Vitrindeki Manken (Geberik Gelin)

Sagopa Kajmer & Kolera - İkimizi Anlatan bir şey


Şarkı Listesi

CD 1

1. Intro
2. Ne Bilirsin
3. Monotonluk Maratonu
4. Bir Var Bir Yok (featuring Critical of Critical Madness)
5. Şampiyonu Sıkar Yarış
6. Gam Tozu ve Dünyanın Ninnisi
7. Bağlı Hayatım Pamuk İpliğine
8. A dan Z ye Hiphop Argosu (skit)
9. Süper İkili
10. Kendim İçin
11. Af Benim İşim Değil
12. Kolaysa Anlat
13. Fani
14. Biraz Gülümsemeye Ne Dersin (skit)
15. Emcee Testi (featuring Contribution X)
16. Şahit Varsa Konuşsun
17. Yarım Gönülle Bir Öpüş
18. Can Havli
19. Malum Tahrip İzleri
20. Herkesin Bir Suçu Var
21. Outro

CD 2 (Enstrumantal)

1. Intro
2. Ne Bilirsin
3. Monotonluk Maratonu
4. Bir Var Bir Yok (featuring Critical of Critical Madness)
5. Şampiyonu Sıkar Yarış
6. Gam Tozu ve Dünyanın Ninnisi
7. Bağlı Hayatım Pamuk İpliğine
8. A dan Z ye Hiphop Argosu (skit)
9. Süper İkili
10. Kendim İçin
11. Af Benim İşim Değil
12. Kolaysa Anlat
13. Fani
14. Biraz Gülümsemeye Ne Dersin (skit)
15. Emcee Testi (featuring Contribution X)
16. Şahit Varsa Konuşsun
17. Yarım Gönülle Bir Öpüş
18. Can Havli
19. Malum Tahrip İzleri
20. Herkesin Bir Suçu Var
21. Outro

Kafile


Şarkı Listesi

1. Baytar - Sagopa Kajmer
2. Yak - S item D epresif (Feat.Mozole Mırach)
3. Evvela Elveda -
4. Günlüklerim Aylık Olmuş - Abluka Alarm
5. Sansür Perdesi - Sagopa Kajmer
6. La Kayyume Illahu - Kolera
7. Yaşananlar Var -
8. Sual - Leadri
9. Sevemedim Vedaları - Kolera(Feat.)
10. Diyet -
11. Onca Sane Varken - M ozole M irach
12. İstisnalar Kaideyi Bozmaz - Sagopa Kajmer
13. Eşgalimdi Eşkıya - Abluka Alarm
14. İstediğimi Verin(Feat.) -
15. Yaşamadım Relax - Savaş
16. Kafile - Kuvvetmıra Rap Stickz

İnziva



Şarkı Listesi

1. Zor İş
2. Aşık ile Maşuk
3. Bir Dilek Hakkı
4. Yarıda Bırak
5. İnziva
6. Dünyadan Arafa
7. Zor Soruları Bilemem
8. Hayret Yine Sustun
9. Kolodelphia ft Luminous Fluxx
10. Uyumam Lazım
11. Seni Zaptettim Ben
12. Bir Bilsen
13. Bu Şarkıyı Zevk İçin Yaptık ft Sagopa Kajmer
14. Delik Şemsiye
15. Yorgunella
16. Bu Yakanın Delisi
17. Taş Dibe Düşmez (Mickolodium Mix)
 

sagopa kajmer ve kolera © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness