31 Ocak 2009 Cumartesi

ŞARKI SÖZLERİ(PESİMİST EP 3)

Baseline ( Outro )

gozunu kan burunurlerin hayatini mahfetmek icin elimizden geleni yapariz, oyle tiplerin burda yok olup gitmesinden zevk aliyoruz.

ye ya! iki cift sifir dort.. sagopa k, kuvvetmira yer alti..
(give me some bass)!.. istanbul samsun..

bass line, dope shit, snare kicks ass,
one mic versus punch line bass
hiphop raw shit bring that noise..
sagopa can poppop ! drop in! yoo!

sordugum suallerin cevaplariyla cuzzam oldum yuzum asildi bak bu rap nasil yazildi bak? sıfata itaat et bazen kimin fet, zamana karsi koydum kapa o kitabi, geride kaldi donemi fetret barisa uzat o sopani sen sihirbaz aklimin ucunda bir sineklerin ruyalar aleminde bense kalbimin satirlarindaki su cumle multecileriyle bogusur haldeyim (cekil) keske ozgur olsa her sozun kuscasina ucup kulaklarinda buse olsa her soz yanar mumun dolar gozun bir ben degil cogul yakar sozum tek cozum cogul bakis kararir her uzum baka baka egoist baglar kor dugum bir ölüm takildi dilime bir sabah ve bir de aksam oku bu siiri iki gozumde ön sozum...

bass line, dope shit, snare kicks ass,
one mic versus punch line bass
hiphop raw shit bring that noise..
sagopa can pop! drop in! yoo!

sen beyaz bir sayfasin hayat ilk başinda mis kokan ben bir başima yazdim her bir satiri yilmadan (savaş) dul kalemde dalga şeydi guneş dogar gozum yanar hep yalanci kuklalar ellerimde taş bebek pikaplarimda taş pilak kalbin ortasinda taş yurek ve canimi yolda birakin ben bir başima yalinayakla yurudum mermi yagmurunda, hedefi kimdi tanrinin canima ihtiyaci yok? bir savaşti mis kokan, beyaz bebek bir barişti malkom x bir savaşti pis kokan kara melek, hep bir firsat kolladim, yanina yana$ip hep fisildadim savaşma hep seviş dalaşma gul ciceklerin diken spermlerin ve soyleyin kimdi kahraman? yarim kalan bir omre koleyiz insanin vedasi insansin bir donumluk insansin ayni gemide batmadan nereye dek dayaniriz? her bir sinavin sonucu var!

bass line, dope shit, snare kicks ass,
one mic versus punch line bass
hiphop raw shit bring that noise..
sagopa can pop! drop in! yoo!

Süper Sperm ft. Kolera

velhasıl rapin oğlu geçimsiz
hakkımda bildikleriniz biçimsiz
bilemem neden yapıtlarınız çelimsiz
densiz başlıklara yorum gereksiz
hepinizin sago bilgisi yetersiz
vitaminlerimle bugünlere geldiniz
bassline'i kulağına bas bu adam işi
rast getirir has rapin enjektesi
damarına copypaste shit, git kapı kapı yardım dilen it, pesimist beat bu benim batılrhyme için şairi
yunus yaşlı gezegen bul bit,
parmaklarını getir kalemine sarıl ağla
rap bebeğimdir tam 7 yaşında
mız mızlarınızı kalbime zımbaladığı hızla gurur için tecavüzcü başı isteyin disslerimden penisilin aşısı
ben deniz hazırladım aşı,
kap kaşığı aç isen doyursun mideni rapin ele başı, ekonomik poliklanik dondan sik fırlarcasına
dinamik olmanın anlamı çekim eksikliği
şüphe yok bana hiphop'ın hissedarını göster (göster)
23 nisan şiirlerinizi kendinize seslenin.
kargayı besleyin kartala kafa tutsun dissleri rafa kaldırın barış olsun.
ukala kelaynak kuşuna lirik at,mık olsun sattığın dostuna özrün ölüm olsun tutulamayanlar yeter ki yemin olsun (yemin et) aklımın odaları kinle dolsun sago olsun sagoya sagolanan beyinler defolsun art niyet bana bu yeter akıtılan onca ter beter eder ölümden kederle paylaş bedelle kaynaş
nedeni bilmediğim soğuk savaş buzlarınızla haşlamakta beyin hücrelerim yavşamakta

Nakarat

süper sperm mista sago logo hiphop altına imza bitch
numay işgal işgale gerek duymadı hiç ben raperken boşalırım Yasak KELİME! [x2]

Kolera

sırrımın biri benim sanırım
bu denli önemli nedenli gerekli kader hassasiyeti
hop diye gülüşleri sıcaktı karşıya fotokopi yüzleri
sanmış roof küçük akçe rappin havası kaçtı
kaç kere çınlar sağ kulağım
kirişte kirişten kirişi kırda kaç kaçan collection
lakin ruh halim edepli
ne demeli dert tetikte sert kötekte
tek sebepde silerim hadi gel kolera
sözüne gelinsin biri çıksın biri söylesin
vezir şahı talan etsin
kralı kırışsın bu asaleti sarsılsın
kılıcı kırılsın vahşeti yazsın
ama bu benim sözüme iştirak
köprü sırat körpe suratlarında her mevsim çakal ordular çocuk .. da yanar
söyleyin asayişmi berkemal?

Sagopa Kajmer

gördüğüm filmin adı cehalet ateşi muhalefetse yarım olsun çeyrek nakabul mazarraat bileği bükemedi büklüm boyunlar önünü mü göremedi? sago rapin en kalın ansiklopedisi aç sayfalarımı karıştır belli ki adabını ustura cellat bu hayat edebini yapma taşı berhayatla taşşak olmaz evlat bu mülakat sakatat gibidir (iğrenç) ve gereksiz takla at, yerine gelsin beynin çocuklarınızı müziklerimle besleyin bazen istemeden disslerim gergin, hicvin tanrısı sago k. vitamin sen misin? konuşma sükût et adam bilinesin. 94'ün kokmuş gangaster rapiyle 10 sene geriye mi taşiycan lan bizi sahte dumbul, hayat nedir senin için elindeki bıçakla anca ekmek kesersin yalan nefersin mikron yere hızla devrilsin kişilik gelişsin, beni dissleyen dilini eşşek arısı siksin..

Nakarat

süper sperm mista sago logo hiphop altına imza bitch
numay işgal işgale gerek duymadı hiç ben raperken bosalırım Yasak KELİME! [x2]
 

sagopa kajmer ve kolera © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness